Konstigt som FAN

..alltså. Sitter med öronsnäckor just nu. vanligtvis hör man ju pulsen pulsera i öronen då, vanligt. Meeeeeeen min blir mycket mer ljudfull än det brukar vara. Det typ Wooshpiiip woooshpiip inte bara woosh wooosh.

Typ som om ljudet förstärks.. herregud va wiiiierd. Men kan bero på att jag inte tagit min blodtryckssänkande. Det låter typ woiip wooip .. Tänk dig tyo som någon suger på en nappflaska eller något.. Lite smååå klunkar, bäbis klunkar typ fast med ett litet pip-tjut samtidgt. Jävligt wierd. Fattar inte ens varför jag skriver om det här men det kan väl vara kul att läsa någon gång i framtiden .. haha.. .

Ska nog ta min medicin nu iaf:P haha.. herregud..

Idag ska jag packa o.s.v. för jag ska faktiskt till Tim.. Vi har bestämt att träffas en gång minst till iaf, känna efter, tänka efter, prata o.s.v... Känns bra, men wierd.. Är det inte konstigt när saker känns konstiga men bra?... Som karuseller! Eller sex ibland men framförallt karuseller.. Man har så bra känsla av adrenalinet och sen kittlas det så oooooooerhört jävla konstigt i magen haha..




Btw på tal om blodtryck.. hah. Det är så konstigt. När mitt blodtryck var normalt (innan dom gav mig blodtryckssänkande, så innan operationen) så var det AS Svårt att höra min puls, och även ta blodtryck..
På sjukhuset gick det alltid på barnavdelningen för dom hade en maskin med en liiiiten liten machette (den man drar runt armen) men t.ex. på ungdomsmottagningen fick dom inte ens fram någon så hon frågade om jag var svimfärdig eller död hahahaha <3 det slutade iallafall med att dom inte skrev in något.. haha..
På sjukhuset är det också alltid problem, men dom har ju olika maskiner om man jämför med ungdomsmottagningen. Om det inte går med vanlig machette och stetoskåp så tar dom en doppler-mätare (ger helt enkelt ljudet i en högtalare, enklare att höra ..) och om inte det fungerar så tar dom med en maskin.. HAha..

men iallafall. Då tänkte jag, när dom sänkte mitt blodtryck att det borde höras ÄNNU sämre. Kanske är så, men det har inte märkts av isåfall.. Dom hade ju så mycket problem innan så man är ju van vid att de testar ett flertal gånger.. hah..
Sist var btw mitt blodtryck på 73/50.. Stört lågt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0