Nostalgiska bilder och videos på leksaker, tvprogram m.m.

Hey girls and boys! Det är såhär. Igår skrev inte jag eftersom jag höll på med något nytt! Pixelart! :D Jag ska berätta vad det är i ett annat inlägg. Efter pixelart i flera timmar så gav jag mig ut på internet. Hasse skickade en forumsida till mig.. Där ämnet var barnnostalgi typ.... ohmygod. Jag blev så glad, så ledsen, uppgiven men också fylld inombords..
Gogos, pogs, kulor, kannan(tvprogram), Biker mice, På rymmen, "monsterdricka"(som jag igår lärde mig att den inte hette så!), disneychokladen (som jag letat sönder efter), landet för längesedan? åååh det finns så mycket!!
Minns ni "pysslingarna"? Som i heeeela resten av sverige kallades "manicklar"? OCH FRAMFÖR ALLT!!! Jävla awesome disneydags?! Haha MINNS NI INTROT PÅ DET?! Fucking bäst! Såklart får ni goding videos också!

HÄR har ni länken som jag tittade på igår. Ni kanske minns lite annat än vad jag gjorde :)


Ni får såklart lite bilder och videos på mina favoriter.. :D åååh!




Btw jag rekommenderar VERKLIGEN att ni går in på länken där jag hittade allt :) Man blir helt..... åh.. Ja! ni vet, sådär som man blir när man blir riiiktigt nostalgisk





Åh! DET HÄR!! Så jävla BRA barnprogram! Nu görs bara massa skit typ... LIVET LIVET LIVET LIVET! <3

http://www.youtube.com/watch?v=kbNSMWrM4bw&feature=player_embedded#!


ALLTSÅ . RÖV. Det går inte bädda in videosarna idag? Vet inte varför. Ni får länken istället ;(


Samma sak med programmet KANNAN! hahaha åååh. Spola dock fram till 2.20, innan det är det bara nedräkning..





Haha miiiiinns ni "Darkwing duck"? HAHA ÅÅH!! Det gick iofs så jävla sällan men när det väl var på så satt man klistrad hah <3



Dessa fick jag fan alltid när jag väl kunde röra mig från sjukhuset. åh GODA!! <3


MASKEN btw. The mask? HAHA <3 svenska versionen! Här har ni introt till den :D


Eller piff och puff? HAHA . ååååh så jävla bäst!




DETTA ÄR ENDÅ ... EN AV DOM BÄSTA................. åååh hahahah <3





Vill SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Gärna få in disneydags intro-videon här...
Fungerar inte ens att skapa nytt inlägg och bara lägga in videon ;( Suger! Men ni har länken här. OCH DET ÄR FAN nästan tvång på att se på den länken.. Så jävla happy intro seriöst<3

men nu får ni lite bikermice ist :D
bäääst<3





Btw ni kanske förstår nu varför jag var såååååå into it igår? HAHA fan vad bäst allt är!

Ååh. Haha nu kom jag på "sikta mot stjärnorna" och små stjärnorna .. Haha! ååh

NU kommer en bildbomb :D



GOGO's!


TAMAGOTCHI!


Knasen godis! :D (HITTAR FAN INTE BILD PÅ DISNEYCHOKLADEN!! ni vet, den mjölkchokladen med en disneyfigur i vit choklad???) stör mig!


FURBIE!



GLASSKISTAN!! ååååh<3


Eller solero shots!? HAHA bäst



Detta.......ååh vad jag minns det! Jag gillade det inte jätte mycket men fan vad jag minns! och det var svårt att sätta upp hela spelet .. hah



Och dessa... fina fina... haha.Jag bet mest på dom...jag var väl så liten haha men fan vad jag minns dom!



Sen får vi såklart inte glömma det självklara... Mysteriet på greveholm OCH Powerrangers :D haha.
Minns ni förresten PC spelet greveholm?.. haha fan vad klurigt och bra det var <3



(btw. Igår... insåg jag. Den gula är asiat, den svarta är african american xD haha fucking racist.. men det var väl lite mer okej förr antar jag...)
Vem var ni förresten? Jag var alltid den gula .. HAHA <3

Och detta, skiiiiiiiiitdåliga program, som man ändå tittade på..? Tippen. ALLTSÅ är det någon länk ni ska in på förrutom Disneydags intro ( som NI FAN MÅSTE).. Så är det den här.. Så jävla urdåligt så man skrattar ju... HAHa.. Alla ljudeffekter? Helt jävla efter.. Oh my god vad kasst hahahaha




Den jag minns bäst är smurf asken och skurtasken.. Elefantasken också.. haha.. palle kuling och zoo finns ju kvar


MInns ni mulle mäck? haha.. <3
Eller sommarlovs programmet "salve" ? det var typ det sista jag såg.. det var väl 98 eller ngt..


Det var även vääääldigt många som gillade "Banana Joe" glassen, jag åt den aldrig.. Men många hyllar den haha så jag kör väl upp en bild på den här med :)




Och alla dom här spelen? HAHA! man var så stolt om man klarade något som var "över klassen som man egentligen gick".. HAHA... gud ..



OCH DOM HÄR!!!!!! vad heter dom? anyway något med sharks. .MEN hahah.. bäst<3 jag hade den längst ner till höger med en äcklig tunga.. Saknar dock en på bilden.. Den hasse hade.. dumt!
Dom hette btw Street Sharks säger hasse nu :D



Haha ni får också den urlöjliga reklamfilmen :)


Och wawo. Kalleanka tidningarna <3dom var roliga.. Men minns ni kalle anka pocketböckerna?
jag läste inte dom så mycket, men minns att mina bröder och kusiner alltid gjorde det typ.. haha




Nokia 3310 minns ni säkert också? Och "Hjalle & Heavy's" Lasse kroner låt? ;D
"vi tittar hit , tittar dit, vi ser inte ett skit, tittar upp tittar ner var är lasse kroner?"


Play Doh leran då?!?!?! asbra!!!!!!!

Doctor Bombay? Five? Markoolio? N'sync? Backstreet boys? Spice girls? Vengaboys?:D


Den här.. videon.. fick mig att bli lite tårögd haha. FYFAN vad jag minns dom där små jävla sky dancers



Swat cats:D




POLLYPOCKET<3
Heartshaped haha fan vad fint!




vet inte om alla minns dessa? Min bror hade några stycken så jag minns dom haha



Djungeldjuret hugo? Studsbollar? "3D äventyret människan" - pc spel?.. AH NI SER !! finns hur mkt som helst i tråden.. Nu får det räcka.. haha jag är bara på sidan 10 av 18 och jag har inte ens lagt upp en tiondel känns det som.. GÅ OCH TITTA! :) Skriv gärna också, om ni kommer på något!






Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH vilket härligt inlägg! Nostalgi på hög hög nivå! :)

2011-05-11 @ 18:48:04
Postat av: A

Grymt inlägg! Ditt språk med alla svordomar förstör dock stor del av glädjen när man läser detta. Vet att det är en gubbig kommentar, men "HITTAR FAN INTE BILD PÅ DISNEYCHOKLADEN!!" får mig att bli irriterad istället för nostaglisk.

2012-03-03 @ 16:40:03
Postat av: Sebastian Lundh

De där hajarna heter väl Street sharks? http://www.escapistmagazine.com/videos/view/the-big-picture/7543-Jawsome

Svar: haha JA! :D Det heter dom! Jag kom på det någon tid senare men fan vad jag gillade dem haha! tack iallafall :D
Camilla

2013-08-06 @ 19:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0