Förlåååååååt!!! =(

awwwwwwwwww. fan. har tänkt på bloggen SÅÅÅ mycket, men jag har faktiskt inte haft tid. Fan vad synd! alltså nu när man börjar närma sig vuxenlivet (AAAH!!! fyfan, blir vuxen imon.. 20 bast. hjälp!!!) så är det fan TUSEN SAKER samtidigt att fixa.. Fyfaaaaaan vad jobbigt. Jag kommer förmodligeni nte blogga så mycket denna veckan eftersom jag har sjuuukt mycket att fixa angående boende, flytt, skola, körkort, födelsedag, ekonomi osvosvosv..

Verkligen förlåt from the bottom of my heart. Jag älskar att blogga men jag kommer dö av stress ifall jag inte fokuserar på det allra viktigaste just nu..
Lovar att blogga så fort jag får lite tid över :)  Jag är btw hemma nu,, vi kom hem igår 16.40.. och thats that...

Ett cute litet hjärta till alla mina fina läsare



Det är helt ärligt första gången jag sätter mig vid en dator på 2 dygn nu.. så jag har faktiskt ändå prioriterat bloggen på ett vis :P
eller nej.. Jag öppnade pappas dator i morse i10 minuter för att kolla mitt bankkonto med.. sorries =(.. men ja..
nu ska jag använda datorn till det här:

Söka bostadsbidrag
Adressändra
Fixa csn bidrag
Fixa E legitimation
Fixa hemförsäkring
Anmäla mig på linköpings studentkår
Anmäla mig på math.se för att repetera lite matte i huvudet innan jag börjar skolan
Kolla lith.liu.se/sh/
samt kolla en sak på jkpgs högskola :).. fan. vuxenlivet here I come, and I dont even wanna............. >.<

haaaaa! hahahah, Woot. Kom på mig själv med att sitta med en kopp kaffe bredvid här.. och typ tjugo olika viktiga papper.. fan vad jag är vuxen. suuuuuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0