Hos mamma!

Haj! Nu har jag vart hos mamma i snart 4 timmar.. har massa att fixa hemma, så snart ska vi bege oss hem.. jag och min fina broder..
har tusentals saker att fixa så skriver inteförrens sent ikväll tror jag.. imorgon ska jag åka buss i fem jävla timmar.. måste åka till gbg och sen byta till helsingborg... fyyyy surt..

men jaja.. öh.. minns inte vad jag skulle skriva nu egentligen... har övningskört, tränat och käkat hos mamma typ..
FAN. hatar när jag glömmer de vitala delarna i mina inlägg.. jaja. skitsamma. nu blev det ett tråkigt inlägg om "viktiga saker att göra" -.-




Här får ni en liten gästbloggning av min bror:

bla bla blablabla bla, blabla bla blabla.
blablaa blabla blablablabla, privata grejer, bla bla blabla blabla bla blablabla.



:D awesome! det är alltså såhär han ser min blogg.. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0