One fine day, Hey!

Vaknade runt 10.30 idag och jag ville bara somna om men wiktor tyckte inte att vi skulle sova, så vi startade hans laptop och kollade klart på filmen "confessions of a dangerous mind".. den var faktiskt ganska ball, men mot slutet var den lite halvseg... Det var baserat på en sann historia också tydligen.. lite ballt. men jaja, eh..



Efter filmen så glodde vi på en HoN replay från när det var final på dreamhack.. det var coolio.. haha.. sjukt vad dom var duktiga.. blev lite pissed för att jag suger så hårt.. men jaja.. practice makes perfect I guess..
Sen steg vi ääääntligen ur rummet.. wiktor skulle röka och jag käkade kaka ;D.. sen nu har jag betalt min svindyra jävla tre räkning. Haaaate!!!!

Och tänkte bara blogga lite snabbt om vad jag ska göra idag.. Har en hel del för mig nämligen så kan nog inte blogga så mycket tyvärr :(
Jag ska packa till att åka till mamma.. sen ska jag såklart vara hos mamma, vi ska baka.. och sen ikväll har MC fest.. PLUS att jag ska hinna övningsköra med pappa i två timmar idag också.. SÅ jag har lite fucking panik över att min bror har biljäveln.. Hela min dag krashar bara för att pappa byter planer hela jäkla tiden.. men jaja.. det är hans bil, han som är min handledare och jag som är noob på att köra bil.. så ag får väl fan nöja mig med att han planerar in det när fan det passar han bäst helt enkelt.. ^.^

Btw en sak som är riktigt nice.. när man sitter och kriver på datorn så tycker jag det ser väldigt fint ut med fingerarbetet.. MEN det som är ännu snyggare är när man har naglar på fingrarna och skriver på en dator.. jag ser hela tiden mig själv skriva, med mina halvlånga glänsande skimrande orange-färgade naglar, på datorn eftersom min skärm reflekterar ner mot tangentbordet på laptopen och jag ser alltihop.. Det är en liten njutning faktiskt :D

aff. det där lät bara helt stört.. men ni vet, man kan tycka vissa konstiga saker ser bra ut.. detta tycker jag ser bra ut.. påminner mig om gamla filmer där de sitter med en gammal skrivmaskin och trycker sådär fint, men måste dock ha rätt handtyp för att det ska se snyggt ut.. jag har fel handtyp, men det syns inte i reflektionen eftersom reflektionen typ gör att mina händer dras ut och ser avlånga ut.. haha. okej nu ska jag sluta tjata om helt wierd saker... Hoppas ni har en awesome dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0