Outside walking

ufft. Om 10 minuter ska jag gå ut och gå i en timme.. behöver det.. ska egentligen träna men jag orkar inte, så det får bli en långpromenad med hundarna och wiktor istället..Ska gå en sväng vid vättern.. det är så fint :) blir nog bra, bara det inte är askallt.. dock ser det riktigt fint ut utanför fönstret :) Funderar på vad jag ska laga för middag imorgon helt seriöst...Har ingen inspiration som helst... vill göra något som ser vackert ut.. men om jag sätter det som mål så är jag helt HUNDRa på att jag kommer faila.. bättre att sätta målet "smaka gott" .. haha.. idag failade jag med lövbiffsteken men lyckades med klyftpotatisen.. haha.. yeye.. överkryddade nämligen köttet, men det är okej..

hoppas att ni alla får en underbar kväll :) I think I will



Vättern <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0