Promenad 21.15 till 23.30

Ufft! igår när vi gick ut så promenerade vi bort till MC först för att hämta upp henne (hon ville med gå ut) samt att ge henne en present .. Hon fick ett läppglans från style by tyra som ska göra att läpparna ser större ut.. Med chiliextrakt typ.. det fungerade (Y)!
Vi chillade hos henne ett tag och åt lite kakor (superdupergoda kladdkaksmuffins!! :D) och sen drog vi ut på promenad..



Vi gick i över en timme vid vättern.. hundarna badade, mc grävde i sanden och gick i vattnet så långt hon kunde utan att bli blöt om byxorna.. Sen kom vi hem vid typ 23.30 och eftersom hundarna hade rullat sig i sanden flera gånger så bestämde vi oss för att tvätta hundarna.. så sent på kvällen.. vid 00.00 ish var vi klara.. fyfan vad dom luktade .. men nu på morgonen är dom asmjuka och goa :D
Jag satt i baddräkt med dom på duschgolvet och Mc hjälpte mig att spola dom, shampoonera dom osv..Wiktor torkae (Y)!


Vid 9.35 nu på morgonen har jag körlektion så jag hinner inte skriva så mycket mer.. sen resten av dagen så ska jag faktiskt plugga samt att jag VERKLIGEN ska vara med MC.. Dels för att hon ska städa rummet där min borttappade plånbok sågs sist, samt för att hon ska rensa sina kläder, så jag får nog med mig en heeeeel del hem :D
Bilder på hundarna osv kommer senare :) har dom på mobilen just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0