skala banan, klock klock!

hej alla söta! Wiktor sa att han skulle skriva ett inlägg där han skulle skriva hur mycket han ogillade er bara för ni inte kommenterade =(.. men jag hindrade honom! jag är mina läsare trogen! (H).. haha. fast det voooore lite roligare om ni kommenterade mer.. men jag ska köra ett nytt "svar på kommentar" inlägg snart med :D is nice!


Gick upp för typ 30 minuter sen.. jag tror att jag ska plugga lite idag, och kanske träffa mina små tibiavänner.. vi kunde inte senast eftersom wiktor hade planerat in bio med sina vänner.. vi såg harry potter sista delen :D ska skriva om det strax med...

Såhär såg min outfit ut någon gång förra veckan.. De nya jeansen jag köpte när jag var iväg med mamma, och min nya snygga t-tröja med wonder woman tryck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0