Typical me?

heh. Kan aldrig motstå att åka runt lite med pappa och ha far-dotter time.. jag och pappa har vart iväg i några timmar nu och kollat runt på ikea.. sen har vi också vart på EKO, MAX och ICA.. heh..  så nu måste jag stressa med resten av mina saker.. såatteeeh, det blir nog inget mer skrivet här idag.. jag längtar tills "SUPERVÄRMEN!!!!!!oneone!1!" som komma skall, det står iallafall i alla tidningarna om det.. så hoppas dom har rätt..

Imorgon ska jag åka till helsingborg... Och jag har feting ångest... inte för att jag inte vill dit.. jag vill dit jättemycket.. tror det kan bli riktigt nice där om vädret är shysst... men jag har ångest för jag måste åka buss och BYTA fucking buss.............. i göteborg. :( Hjälp mig...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0