8 piller - bra start på dagen :)

möhöhö.. har precis tagit min medicin..Egentligen är det bara 6 st olika mediciner, men 8 piller..haha..
jag har sovit för länge idag. har massa viktigt att göra.. ska läsa massa teori hade jag tänkt men FAN VAD det är svårt att koncentrera sig ett längre tag när man är sjuk.. ja förövrigt, nu kan jag bekräfta att jag hade mer än halsfluss.. jag snöt mig typ heeeela dagen igår.. usch!

jag vill spela HoN... men min dator blir fan alltid överhettad och dör såfort jag spelat i kanske 15 minuter...drygt.
har dock en positiv sak att säga till er alla andra som inte är sjuka :D vädret är heeelt underbart! Så go do something!
jag ska iofs kanske iväg till DH idag.. det var vad vi hade planerat iallafall, men kanske inte jättebra om jag är sjuk..? vi får se helt enkelt :) Nu ska jag söka lägenheter och kolla mailen samt ringa ett viktigt samtal till en sköterska :)



Bilden är från Axel Desu på DeviantArt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0