Åskvädret rullar in . . .

Hejhopp! Jag kom precis hem från farmor..
jag & pappa skulle till elgiganten och handla en tv åt farmor.. sen så åkte vi till körskolan och babblade ett tag där.. vidare hem till farmor, käkade pizza, installerade tvn och chillade lite.. så nu kom jag precis hem.. har en del att göra här hemma.. och jag lär inte blogga på ett tag eftersom det åskar i hela jönköping .. kommer väl snart till huskvarna eftersom det skulle gå norrut.. Och då kan jag ju inte ha på datorn för det är farligt.. så får se när jag skriver igen..

Ska iallafall träna och duscha och städa så jag har ju en del tråkiga saker att göra ändå =(

såhär såg det ut förra gången det åskade här.. (Y) mestadels svart förrutom runt 0.40 i videon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0