Fribiljett till west coast riot

WEST COAST RIOT! jag har biljett dit tills imon, ska inte gå för jag mår så pissigt.. Säg till om ni vill ha den




Blääääääää!
Mår fortfarande asdåligt..borde sova men är inte alls trött.. imorgon är det sjukgymnastik men jag ska inte gå, man ska inte träna när man är sjuk...

anyway.. jag har tittat på the office HELA jävla dagen typ.. åkt iväg med pappa lite också för att handla och kolla hunden hos veterinären som jag skrev.. hon var inte helt frisk så vi får fortsätta med medicinering.... öhm anyway.. jag skrev ju att man inte gråter åt the office? ... CRAPPER!!! det är avsnittet när michel slutar och han ger sin fina lapp till dwight.. haha FAN =( det droppa väl en eller två tårar.. haha.. nu ska jag forstätta vara lameball och titta på the office resten av kvällen/natten och svettas vidare så min feber tar hand om min sjukdom.. blö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0