Fullspäckad dag :)

Åh.. har haft massa att göra idag.. awesome.. just nu är jag hos farmor och chillar.. vi skulle äta middag här.. vilket var perfekt eftersom dert var min dag att laga mat egentligne men nu slipper jag ju det :D
har bilder osv från dagen med..

Började med att jag och jossan vaknade kl 10 för mitt alarm.. trodde att mc skulle ringa mig runt åtta typ, men det hände ju inte.. haha.. ho ringde mig halv tre och sa "heh, jag vaknade nu" XD jaja.. vi ska hänga på måndag iaf..

Ska inte skriva allt för mycket om dagen eftersom jag inte har några bilder här hos farmor.. meeeen jag kan avslöja att maten var god och att jag har vart hos veterinären idag med den lilla vovven.. aw<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0