Hej allihopa! ;D

Jag är vaken tiiiidigt idag ;D klockan är 04.45 just nu.. vi åker iväg till karlshamn om en kvart.. pappa ska nämligen på intervju på en högskola där... det tar fyra timmar i karlshamn, så under tiden pappa är där så åker jag och hasse iväg till karlskrona för att lämna av saker samt hämta räkninar m.m till hasse :)

Jag lär sova i bilen så det blir nog ingen mobilbloggning..Stör mig fortfarande som fan på att jag inte kan ladda upp bilder till bloggen via mobilen -.- kanske måste skaffa blogg.se app? men tror inte sånt finns till windowsphone?... aja...  vi får se om jag bloggar eller inte :) En sak är säker och det är att jag ska mumsa som faaaaan på mcdonalds nu till frukost :D yummie! deras frukost-toast är så jävla goda! :D



Jag är så glad .. mest för att jag vaknade och slapp min dröm, men också för att pappa och hasse och jag ska göra en liten roadtrip :) Jag gillart! även om jag och hasse förmodligen kommer sova hela vägen ner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0