Helt utvilad :)

Åh! idag gör inte halsen asont! :D
jag har sovit i 12 timmar (nästan..) somnade vid 22 och vaknade runt 23.30 första gången men då vägrade jag att behöva vakna så jag bara försökte stänga av hela hjärnverksamheten, och det fucking fungerade! :o
Sen vaknade jag vid 5.23, jag trodde klockan var typ närmare 08... det var ju ljust osv.. men nej.. så då gick jag på toa och somnade sen om.. trodde jag skulle vakna två timmar senare men istället vaknade jag närmare fem timmar senare..:P så jag gick upp vid 10..

Igår när jag och pappa var på a6 för att kolla min trefaktura som såg lite väl dyr ut så passade vi på att gå till coop och handla.. Då gick vi förbi Make up store.. Jag har aldrig ens vart inne där.. dels för att jag inte använder smink och dels för jag tycker inte det är kul att ens titta på.. lika roligt som en färgpalett typ.. men jaja.. pappa frågade då en genomtänkt sak.. jag använder ju faktiskt en grej när det gäller smink.. Nagellack! :D Och det stod en stooor fet skylt utanför "82 different shades of nailpolish" typ.. så pappa frågade om jag ville ha ett.. och jag som letat efter nagellack (fast billiga..) insåg att "ja tamejfan det vill jag!" så vi gick in och jag hittade ett uuuunderbart orangefärgat nagellack :D






Dock var det fan svindyrt.. 130kr för 8ml. wtf. Nu har jag dock bara titalt 3 naglar kvar på mina 10 fingrar -.- resten har pajat och sen har jag bitit av två... så nu är det bara börja om från fucking början. crapper.. men då är det ju alltid lite roligare att göra med en helt ny färg :D

Idag ska jag städa! ;D sen minns jag inte riktigt vad jag har planerat, men har det på en lapp i köket så det blir nog bra ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0