Hurraaay!

MMMh<3 jag har sovit så jävla gott! fast jag drömde helt cp.. i morse kunde jag inte komma på vad det var jag hade drömt, mindes bara att jag slängde runt med mig själv i sängen rätt mycket eftersom jag vaknade upp hela tiden på olika delar av sängen och med täcket +kuddarna helt fucked up.. jag drömde om att jag var i ett bilrally, TYP!

Grejen var att i min dröm var jag hemma hos tim, som en vän.. och vi bara irriterade oss på varandra.. sen kom dagen då jag skulle hem.. då var det viktigt (enligt pappa) att jag skulle åka hem en speciell dag. men eftersom jag kollat fel på bussarna från malmö så blev det lite kaos.. först skulle tims plastpappa hjälpa mig och köra hem mig typ.. men sen rätt som det var, när jag och tim var påväg mot bilen, så satt pappa i den och ropade "hoppa in!" och med världens gest som om det var asviktigt...

Sen skulle jag till busstationen endå, men det blev fel med tiden, så då bestämde sig pappa för att race-a hem.. Då typ... åkte vi i ett parkeringshus, med en röd bil efter oss (som tydligen var vår moståndare?) som var något shysst märke jämfört med vår..
Sen i en sväng i p huset så kom det ännu en röd bil, fast från fel håll..
Så ser man att det är en ferrarri! :D så får den backa, så vi kan åka vårt race.. men då börjar den röda bilen nr ett tjafsa med ferrarin.. och då är ferrarin helt plötsligt också med i vårt race...

Sen typ.. krockas det och har sig.. jag sitter där i passagerarsätet jämte pappa och är helt cool medans eld flyger vid rutorna osv.. haha. SEN efter mååånga fel så stoppas rejset... Och då ställs alla tre förare upp i en gympasal, med massa folk som tittar på .. och så står dom vid var sitt bord med sån där lång fin blå duk som alla filmer...
Så ska dom argumentera för sin sak.
Då blir det något wierd i drömmen... Pappa blir till en tjej (som liknar FBI agenten från V riktigt mycket) och jag blir till en liten pojke som liknar han i sjätte sinnet.. Men jag vet inte riktigt om jag var tjejen eller pojken i denna delen..? Anyway.. kvinnan var sheriff.. det stod olika yrken på lappar som stod på varje bord, så man visste vad de olika chaufförerna jobbade med..

Anyway.. dom två första berättade sina historier..och jag minns dom inte.. men man fick en känsla om att vi var i underläge..
Då puttade "jag" elelr "pappa" (kvinnan helt enkelt) ner sin sheriff-skylt lite lätt och diskret.. sen drog hon världens historia om att hon en gång sköt en man (antagligen drog hon ner skylten för att inte folk ska veta att "det ingår" i hennes yrke) och så blev det värsta hero-historian och sen fick vi vinna rejset bara för det.. alla röstade och hejade på oss... Lol random.. yeye..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0