Min måndag..

Åh. jag har så ont i halsen nu. det suger.. =(... vill bara läsa min körkortsbok och städa mitt rum men jag känner inte alls för det bara för jag har ont...
Hursomhelst.. jag somnade typ 3.30 igår.. och sen väcktes jag vid typ 09 av pappa .. han frågade om jag ville hänga med han, klas och hasse på frukost.. dom skulle käka på ikea.. jag svarade ja och somnade om.. haha.. sen kom hasse typ tio minuter senare och sa samma sak, jag svarade ja och somnade om... haha.. men dörren lämnades öppen. sen vaknade jag av att pappa och hasse pratade och jag ville bara be dom hålla käften så jag kunde somna om, ochstänga dörren  åt mig.. men jag orkade inte ens göra det.. så jag låg där.. och blev mer och mer vaken ju längre de pratade.. haha.. sen så ropade jag två gånger "jag hänger inte mer, är för trött" men det hörde dom inte.. så.. när klockan var 9.30 så tog jag ääntligen och gick upp.. var bara en halvtimme, men kändes fan som två.. haha

så.. vi gav oss iväg och käkade frukost på ikea.. var riktigt mysigt och gott och billigt.. sen hade jag riktigt kul med min lilla familj :) är riktigt skönt att ha hasse hemma igen.. haha.. underbaaart!



Sen handlade pappa lite tallrikar + muggar på ikea och så köpte vi även mjölk.. sen väl hemma så började jag blogga på mitt förra långa inlägg.. samt att jag tog en paus för att ringa vårdcentralen.. och sen för att käka igen xD...


Det har vart min dag än så länge.. oj. trodde klockan vad 17.. den är inte ens 15.. aff.. haha. jagär trööööööött :| men får inte sova på dagen nu, för då somnar jag inte sen ikväll.. och jag måste somna ikväll för att imon ska jag till sjukhuset för att träffa hjärtläkaren :)
Sen på onsdag ska jag hänga med pappa och ebba till veterinären.. och förhoppningsvis ska jag även åka till gbg då.. för att sova hos elena tills torsdagen då det är west coast riot :D.. och på helgen vetifan vad jag gör.. haha.. men mmmh<3 cant WAIT till jag får se sum 41!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0