Odisciplinerat.

Jag borde städa. Men jag sitter och tittar på filmer från när jag var en bäbis... så himmla awesome är det att se iaf.. lite läskigt med alla maskiner och uppkopplingar osv.. har sett en timme nu.. och jag insåg precis en sak i slutet av del ett på första filmen.. jag ligger i en klänning som jag kände igen jättemycket... Anledningen till att jag kände igen den var för att det var egentligen dockkläder.. HAHA.. jag använde den klänningen på mina dockor själv när jag var 6 eller 7 år minns jag.. hela tiden dessutom.. haha...

Är inne på delen när jag är runt 2,5 månader och får vara hemma första gången, får fortfarande mat genom näsan.. har någon maskin kopplad till mig som blippar.. wierd... men nice att se.. och jag blir så känslomässig =(... mest att "fasiken, jag har verkligen alltid haft mitt hjärtfel som en stor del av mitt liv" men också massa angående min familj.. hur fina dom har vart mot mig hela tiden...
Och mina bröder.. affffffffff <3 jag är ledsen om jag har ställt till det för dom på något vis för att jag har behövt vara så jobbig och sjuk.. och så är jag så tacksam över att dom alltid har vart snälla mot mig, alltid låtit mig vara med och alltid varit mina fina bröder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0