Onödigt?

aah. eftersom publiceringen är helt jävla seg här på blogg.se idag så är det väl ganska useless att skriva ett inlägg till, för jag har ingen aning om när det syns.. skrivs iaf 11.15.. men jag har precis mött upp Eric Ohlson. fått min biljett till West coast riot. awesome. tack.

öhm.. ja... poppat piller, borstat tänder, packat det mesta... så nu ska jagmest chillaxa tills pappa kör ner mig till stationen :) ska väcka han vid 12 också..

Kommer fram i helsingborg vid 16.50 såatteeeh.. ingen aning om när jag kan skriva igen..men efter helgen blir det iaf mycket bilder och saker att berätta :) så det är ju alltid något att se fram emot.. mihi!

haha :) jag tar en av Emmas favoritbilder på mig.. jag saknar henne idag.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0