Packa pappas kappsäck! Packa pappas kappsäck! Packa pappas kappsäck!

höhöh. här sitter jag och lolar.. jossan gick precis hem.. jag packar en flyttlåda med porslin.. ufft vad trött jag är.. om 20 minuter får jag ta hundarna på en sväng i parken och sen sova.. ska upp klockan 08 imorgon för att åka till läkaren... ska bli myyyyyycket intressant, minst sagt..
men ah.. ska dra igång ett the office avsnitt sen ta hundarna... hoppas ni har haft en fin dag! jag har haft en fin dag iallafall ;D men ond.. aj så ont det har vart.. jag har bitit mig i kinden som FAN idag.. hahaha.. aj vad ont det gjoorde.. sen har jag haft huvudvärk, ont i magen och ofc den dumma halsen....

Random lolbild från skrivbordet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0