Randiga kinder..

hahah.. FAN! jag är sån sucker för sorgliga filmer... tittade precis klart på de sista avsnitten av How I met your mother som finns.. sesong 6 de två sista avsnitten.. jag grät en gång på näst sista avsnittet och en gång på det sista.. hahah FAN vad det suger. men åååh så underbar serie! :D den är så härlig och rolig och underbar! men nu ska jag "put a smile on that face" och se på the office istället :D.. det är aldrig sorgligt.. bara riktigt jävla konstigt, akward, drygt och asbra hahaha..

Himym däremot kan vara sorgligt vissa avsnitt, roligt vissa avsnitt, smarta avsnitt, och bara avkopplande och chillande vissa..

Googlade "polkagris" för jag tänkte på randiga kinder.. rödrandigt.. haha.. och hittade ett par awesome shotglas som är gjorda av polkagris! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0