Sicko...

BLÄ! tror jag håller på att bli förkyld också.. mina ögon kliar och jag nyser hela tiden. jävla störande. jag käkar dock penicillin så borde väl hjälpa lite? även om penicillin bara dödar bakterier och förkylning är virus.. men ändå! JAG VILL INTE BLI SJUK! =( jag vill åka till halmstad!

kom typ nyss hem från barnkalaset.. var riktigt mysigt och trevligt.. dock är jag sjukt trött och har ont i huvudet och hela bihålorna.. så jag orkar inte visa bilder eller berätta något ... jag tror faktiskt inte jag skriver mycket mer idag tyvärr =(.. känner mig kass som har sagt "skriver lite idag pga sjukdom" i flera dagar nu.. men jag har verkligen mått kasst...det var ju tydligen tur att jag inte tränade igår.. hade väl bara mått sämre nu..

Lekte iallafall mycket med en ballong idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0