Sluta vara så nördig camilla! =(



AAAAH! dampar. har inte lyft röven. Satt först och kollade massa forum på tibia (spel).. och senare så drog jag igång HoN för att spela (men hela jävla datorn började sega, så jag la ner det fort..) och sen fastande jag på youtube och kollade massa klipp på diablo tre. ahhhhh! damp. Jag vill bara ta och säga till mig själv "JUST DO IT!" för då vet jag att jag hade gjort det. men viiiill inte riktigt. trivs ju >.< haha. Sitter ju så jag inte ser skiten i rummet.. fiiisse som kirsty säger..tror det är skånska för "fan" eller fitta eller något.. Fisse.. haha.. Åh. kirsty.. min fina fina vän.. fyfan vad jag saknar henne... =(


Freaks <3.. haha.. 04 tror jag bilden är från.. Gud vad jag älskar dig kvinna!!! (L) du är bäst.



Insåg just en dum sak. kommer ju inte kunna spela typ.. haha.. har ju precis "kommit in" i pluggandet osv då antar jag.. ska väl komma i slutet av året typ?.. betan kommer dock strax.. men ah..

Kommentarer
Postat av: Ahlen

Fisse är danska för fitta, huruvida det även ingår i den skånska vokabulären låter jag vara osagt.

2011-06-07 @ 22:54:24
URL: http://ahlendenriktige.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0