Snygga tjejer- lev på ert utseende ..

Alltså ja.. om det är all u got och inte brains.. så ANVÄND LOOKS?
Men istället gör ALLA Snygga heta brudar en jävla idiotsak och öppnar munnen och försöker sig på att sjunga. Herregud. Ge upp. Pinsamt..

Jag förstår inte varför alla supersnygga tjejer med stora bröst och shysst kropp ska försöka sig på att sjunga? Håll mun och lev på dina looks istället.. Det är betydligt mer smart.. Då blir man inte utskrattad utan faktiskt mer uppskattad, kanske inte av andra tjejer.. men avundsjuka finns alltid ..men att ge sig på sång är verkligen inte något alla är tillräckligt talangfulla för.. Det är bara korkat.. Senaste tjejen som hängt på trenden fick mig att tröttna =(.. Hon ser ju svinbra ut, nöj dig med det :)
http://www.youtube.com/watch?v=dOrD5kqyov0&feature=player_embedded#at=75

Bruden är 16 år liksom.. hon kan leva på sina looks easy och förmodligen vääldigt länge..




jag menar.. jag är inte direkt för att man ska utvika sig eller whatever, inte i första taget iallafall.. men har man vad som krävs och tydligen inte många andra talanger, så go for it :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0