Svar på kommentarer

Helluuu! jag har vart iväg med hasse,leena och mamma på två olika stall :) Tittade på 3veckor gamla föl och även kattungar :D awesomecuteness! men det får ni bilder och videos på sen :D .. mina ögon kliar för allergin mot hästar, och så nyser jag också.. dumt..sen har jag handlat lite bröd+broccoli till soppan som vi precis käkade :) ost och broccolisoppa med färsk broccoli i (Y)




Anonym om Att bli våldtagen?:
Hej,
undrar bara vilken körskola du går på?

Svar: takorkort.nu :) där! Hurså?

amanda om VAD KUL!:
jag föddes också med medfött hjärtfel, hål mellan kamrarna,(opererades när jag var ca 1 år) så jag har ett lika fint ärr som du på bröstkorgen ;) skönt att veta att man inte är ensam om det, känns som det! man blir annorlunda på något sätt. även om jag vet att operationen var bra för mig, så önskar jag ändå att jag inte hade gjort den :P är snart 16 år och vill inte ha ärret, vill inte vara annorlunda.

Svar: jag mailade dig svar om detta istället :)


Boris  om Att leva farligt?:
Folk söker spänning för att de tycker de har ett för tråkigt liv. Delar nog din syn på det där. Men du, bilden där, vad står det på magen/bröstet? :P

Svar: Dumt..HAHAHAHA JAg såg det nu! WTF?! hora uppochned =( dumma sjukhus


Anonym om Ah, smartypants!:
Hej,
Dagens bloggare.. Grattis.

Gillar din blogg :)

Svar: åh :) tack! och tack igen ännu mer :D


Ahlen om Sluta vara så nördig camilla! =(:
Fisse är danska för fitta, huruvida det även ingår i den skånska vokabulären låter jag vara osagt.

Svar: jahaaaa! tack för upplysningen! :)

Ahlen om Min pigga morgon..:
Nu är jag visserligen i Jönköping, borde väl räknas som nära. Har du provat FASS?

Svar: woot? nice! då ska vi träffas tycker jag :) japp! jag gjorde det och hittade :D tack!


ROBIN HOOD om Kvällsmat och kvällsmys:
Åh, jag älskar colin Nytleys filmer! Och älskar Helena Bergström, och henne får man ju typ på köpet när man kollar på hans filmer, haha! :p - vad tycker du om hans filmer?

Svar: Nice ! ;D och jag har absolut ingen aning om jag ska vara ärlig:P har ingen koll på regissörer osv.. men har nog säkert sett några filmer av honom som jag gillat :)


Boris om Busy woman!:
Min första tanke till bilden är att du gör tummen upp till en riktigt hårig bringa. Men det kan ju kanske vara gräs i bakgrunden. ;)
För inte har bilden med Wiktor att göra? ;P

Svar:HAHAH fyfan vad illa! såg det nu med.. och det är inte min bild så det är möjligt att det är så faktiskt :o.. hahaha usch!


Boris om Svar på inrullade kommentarer :):
Imhotep var typ Egyptens motsvarighet på Leonardo Da Vinci. Smart kille som uppfann pelaren, och kom på hur man kunde bygga i sten ordentligt. Innan honom byggde de mest stenhögar, strax efter han levt och kommit på det genidraget så byggdes de stora pyramiderna. Han var typ världens första doktor också eftersom han uppfann läkekonsten som vetenskap och inte som shamanmagi. Så gjorde han säkert lite annat som jag glömt bort. Han var helt enkelt den där killen som tänkte till lite och inte var helt pantad som alla andra på den tiden. :P

Svar: grym jävla snubbe.. :D AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0