trött_tjej_91..

har inte blivit så mycket positiva inlägg i bloggen nu.. skrivit "uff, aff, usch, blä, usch, suck" osv osv.. tänkte börja detta inlägget med "uffff är så trött!" men jag ångrade mig... jag vill inte sprida kass energi så jag tänker bara berätta för er att jag är helt sjukligt trött, men jag är så bra bra braaaa så jag håller mig uppe (Y)! haha.. just do it fungerar jättebra :D.. nu ska jag återgå till mitt planerande/packande... Hoppas ni har haft en fin dag:) vädret här har vart riktigt bra men jag har inte vart ute så mycket..



Åh.. älskar den här bilden som jag tog.. har precis lärt mig vad "bajsblommorna" (som jag kallar dom) heter.. det är prästkrage! dom luktar som skit verkligen.. usch fy! men dom är bra att köra "älskar-älskar inte" med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0