Underbara bästa vän <3

ååååååh! har precis pratat med kirsty i över en timme på skype.. jag känner mig fortfarande äcklig och bihålorna är helt täppta.. fyfan!
Men jaja.. det blev en hel del nördande idag :)
jag spelade left for dead från typ 21 till 22.. sen tog jag och satte mig i soffan för att titta på starcraftmatcher som de streamade från dreamhack.. sen blev det promenad med hundarna och därefter fixade jag med lite viktiga mail :) Sen ringde wiktor och därefter kirsty, awesoooome :D Så jag babblade.. och nu ska jag spela lite till :) ska dock spela heroes of newearth nu sen ska jag sooooova... imorgon har jag mycket att göra som vanligt :)

Jag har typ bara fula jävla lolbilder på mig och kirsty ihop. vi kan fan inte sluta garva.. så.. här får ni en miffopic när vi skrattar.. ughh.. bilden är från 2006, då man såg som bäst ut.. men fan vad man inte gör det på den här bilden.. xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0