vadihelvete?

100 pers på bloggen idag, och dagen är inte ens slut?..wtf hände där liksom?.. men kul! .. och nu har jag inget kul att skriva bara för det.. hahah..tänkte bara säga välkommna och kul att ni hitta hit, ish..?

tror faktiskt jag ska ut med brädan ett tag. vädret är så jävla nice nu.. regnat så det är frisk luft, men endå riktigt varmt (Y)! men då blir det nog pappas bräda, så jag kan chilla fram med riktigt mjuka gummidäck som rullar riktigt bra <3



Pappa 2006..

Fast. insåg en sak.. pappa ska upp om en halvtimme.. så jag måste vänta hemma tills dess :).. och sen kan jag dra ut.. vid 22 ska jag ta hundarna.. både promenera med dom och sen medicinera den lilla :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0