Videokamera.

Jag har en videokamera, som jag aldrig använt. men jävlar vad jag ska köpa en imbakamera när jag får kids.. hahah seriöst man gör så mycket wierd/roligt/sött när man är en liten unge.. har precis kollat på en video som farfar & farmor spelade in på mig när jag var runt två år.. det är så mysigt att se saker man minns (kanske inte just från DEN gången, men ja..) typ som en viss pryl man inte sett på åratal, släktingar som dött men som är med på videon, en sak jag reagerade mycket på var "tekopparna" på liseberg.. hahah jag bara insåg hur mycket jag ÄLSKADE den attraktionen när jag var liten.. gogo minnen ;D jag önskar att man kunde fota med ögonen, spara bilder och videos i sitt minne som man vill spara.. men det går inte.. man glömmer ofta många av dom fina sakerna man vill spara.. dumt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0