X-men ;D

ooouh! kom precis hem från bion.. träffade på boris & manfred utanför också, awesome! anyway.. Filmen var ASBRA! jag älskar dom <3 mmh! haha.. även om det var "Inför" dom andra filmerna, så man kunde räkna ut en hel del, så var det endå riktigt nice! :D



Imorgon ska vi göra pannkakor och åka till badhuset, för wiktor är för mycket wuss för att bada i vättern.. Jag säger inte att jag inte är det (A)... men jag badade iaf mer än wiktor idag när vi var på stranden :D

Hmm.. så vad har vi gjort idag?.. dunno.. vaknat, chillat, åkt till stranden, gått runt som fan, chillat hemma och njutit av vädret typ.. på kvällen blev det såklart bio och nu ska vi spela HoN (y)! AWESOME!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0