Back at oliwers

wohoo we just came home from his haircut.. And then we went to the drugstore.. also we.. eh.. were shopping groceries and now we are cooking..
oj lol. det blev engelska insag jag nar jag skulle skriva matvaror.. haha herregud.. jag har pratat for mycket med sarah.. anyway ehm fan glomde vad jag skulle skriva....hatar nar sant hander.. vi har iaf kopt chips och dippa.. dumt insag jag nu eftersom jag ska ju trana osv sen ikvall... Forresten jag ar sa javla glomsk ibland.. jag har glomt ta mitt blodprov som skulle tas i mandags sa jag far gora det imorgon istallet..
Illa av lilla milla ... glommer aldrig sant annars.. aff.. Forresten hahah jag har arvt ivag en jacka!! ;D jag har arvt denna jackan fran nagon tjej och nu kan jag ge den vidare till sarah for jag har en till jacka ;D awesome shit!
anyway ska glo pa film snart igen sa jag beger mig.. skriver senare, have fun peeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0