Bankärenden

Ska fixa lite grejer på banken nu så går iväg lite tidigare än vad jag behöver..

Kirsty disskuterade BMA vs Psykoterapeut med mig.. så skrev hon


Kirsty
eller wtf gör socionomer?
pluuuuuss att det är mycket större chans att du får nobelpris i någonting om du väljer det (BMA)

Jag
Socionom suger
det är typ soc tanter.. meeen
om man blir det kan man läsa videre till psykoterapeut
HAHAHAHAHAHAHA nobelpris<3 fan vad höga tankar du har om mig sugarpie
nobelpris=lieftime av awesomeness.
haha ja men klart du klarar det.


Nobelpris. HAHA . Jag siktade aldrig så högt <3


Kommentarer
Postat av: Merima

haha vafan! socionomer suger inte alls! vi är grymma, gör lite vad vi känner för. man behöver inte alls bli soctant, det finns fan tusentals yrken man kan ha som socionom. det viktiga är väl att man vill arbeta med människor och ha något intresse för att hjälpa individer.



och vad gäller nästa inlägg, du kommer ju aldrig få bättre vanor om du inte vill ändra på något? cola innehåller ju sjuuukt mycket socker, och det är bara en vanegrej milla! dra ner på det så kommer du märka att suget minskar så småningom. det blir svinjobbigt i början men sen kommer du inte ens känna för att dricka cola eller äta godis mer.

2011-03-16 @ 15:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0