Brrh!

Kom hem nyss kl 11.. Gick iväg kl 9.30.
Jag är jäävligt stolt över mig själv just nu. Haha. Detta är en sån sak som jag bara får för mig men aldrig utför typ..
Hundarna gick duktigt heeeela vägen (1,5h! :| ) och var bara tvungen att ryta till kanske 8 gånger.. varav 7 på meg såklart... haha.. Ebba lyssnar alltid <3

Promenaden började såklart som vanligt vid parken bredvid..

och jag hade verkligen dragit på mig massor med kläder. Men såklart inte tights. Min rumpa är fortfarande iskall och jag har vart hemma i en halvtimme typ.. haha




När vi kom till bron så ville jag inte att vovvarna skulle gå där vanligt folk går, eftersom det även cyklas en hel del där.. Bättre om dom får gå på en egen plats så jag slipper bry mig och skälla så mycket.. Därför lyfte jag upp dem där man inte ska gå egentligen. Fungerade perfekt :) Vi brukar göra så och de verkar gilla det eftersom de får se mycket mer ifall man gör det



Det som är nästan längst bak i bild. Det som ser ut som ett stort gärde.. Dit skulle vi gå.. heh.

När vi kom fram till stranden.. Så ville hundarna såklart busa^^ gulligt ! en sak som jag skäms lite över. Jag brukar mycket sällan ta och gå med hundarna till stranden... trots att det är så nära.. Brukar vanligtvis vara ute med hundarna i 10-15 min.. Och vad tar det att gå till stranden? Precis så lång tid. Sen får man ju gå hem med, så det blir dubbelt med tid. MEN vaafan.. När man ser hur glada hundarna blir så är det fan värt det.. Dock kunde de såklart inte bada idag eftersom vättern är frusen, men vanligtvis så hoppar de gärna i^^




Huskvarnaaa


vättern ;D


gränna ish


SOlen sken <3




en ensam tant som står och tittar .. :)

Ja juste. Sen gick vi förbi någon bäck, där det faktiskt fanns rinnande vatten och inte bara is som vättern. Fasen vad glada hundarna blev haha.. Så gulligaaa <3






Och självklart gick meg i vattnet^^ hon älskar att bada, men hatar att bli tvättad typ.. haha.. gulliga hund<3



<3!


Sen vandrade vi upp för trappan .. Sjukt jobbigt imo. Haha.. men ah


Där uppe möttes vi av ett as stort .... tomrum? xD en äng helt enkelt..
bara platt mark. Men fint var det. och solen sken och hundarna blev galna. Fyfan vad dom sprang runt på den ängen och busade :D cuuute


Vi vandrade längst upp och där blev bilderna helt underbara.. men jag vill faktiskt ha dom för mig själv.. så.. sorries ;D.. Man fick sån frihetskänsla. pretty awesome ;D
men ni får iaf en bild på mig där man inte ser så mycket av naturen



Sen vandrade vi hem igen.. :) Efter att vi lekt sönder på ängen. Fyfan vad jobbigt.. hahaha.. men var ju roligt under tiden som man var into it, men efteråt var det mindre kul hahaha..


Home sweet home, och en väg som kan ta mig vart jag vill.

När vi kom hem så torkade jag av hundarna och sen la dom sig båda i soffan ... haha.. inte så konstigt tho, så mycket som dom kutade runt och busade <3



Kommentarer
Postat av: Sandip

Verkar som du hade en ganska bra promenad. gör det inte för ofta dock, då förloras skönheten i det typ :D

2011-03-11 @ 21:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0