Comments!

Tänkte svara på endel kommentarer jag har fått :)

Helsingborgare om Hah awesome <3:
Awsome, nu kommer vi bli kändisar! Vi är med i Camillas blogg!!!!!!!!!!!!!!! (y)<3

Svar: Haha Rosen, stfu ;D sluta fjanta dig <3

Hippie om I hate this...:
Ja du en del andra här gick och lade sig 04.00, lyckades inte somna förrän 05:00 och vaknade sedan 06:00... (y)

Svar: usch. Så jävla drygt sånt där är ><

Sandip om I hate this...:
Testa lägg dig senare än du gör och vakna tidigt ändå. Såg något program om någon som hade isomnia. Han la sig kl 02 och vaknade 05 eller något och det funkade för han även om han tyckte det var sjukt jobbigt att vakna redan efter 3 timmar. Hans sömnrytm fixade sig tillslut :)

Svar: Sjukt cool ;D har iofs redan disskuterat det här med dig så ja. Still ballt :D

 Sandip om Brrh!:
Verkar som du hade en ganska bra promenad. gör det inte för ofta dock, då förloras skönheten i det typ :D

Svar: jaaa! :) aww den var faktikst bra! .. sant som fan :D tack sandip!

 Elena om Crybaby!:
Milla, du är ju pyttelite knäpp.. det är så dina kinder ser ut :S... och dem du visade för några dagar sen var ju inte lika snygga som dina (ursäkta den stackaren som har de kinderna, visst jätte fina men....) men om vi snackar konturer(kindben osvosv) så är dina finare :) TA ÅT DIG

Svar: Hahaha "pyttelite knäpp" så söt du är <3 Aff nej inte alls.. ska visa en bild som jag tänker mig dom..i nästa inlägg.. Omg tycker du inte?!  herregud tack kvinna men aff... :( .. dom jag visade var perfekta imo. Men TACK still <3

Casandra om Klockrena citat från idag..:
Nej, det var inte så farligt. Det är ju aldrig skönt men den den första tatueringen jag gjorde mycket ondare. Tatuerade mig hos Glenn på Tattoo Art på Cigarren. Kan verkligen rekommendera honom!

Svar: Waow :o Aa jo har hört att han är bra.. pappa känner honom också så hade nog kört på det placet om jag hade vågat.. haha

Ahlen om Love me love me, its the way you love me!| ÖPPET HUS ROADTRIP!:
2 april i Lund. http://www.lu.se/vill-studera/oeppet-hus-2-april-2011

Svar: Ja! :D Tack Ahlen <3

Hippie om Hur dum i huvudet får man vara?..:
Regn klår snö VARJE DAG I VECKAN!

Svar: Håller med ^^ eller nej kanske inte ALLTID, för man vill gärna åka pulka och busa osv ibland i snön ;D

  Hippie om Klockrena citat från idag..:
Hehe känns bra att mer än hälften av svaren var på mina kommentarer...
Vem jag är? Det är inte så konstigt för jag har inte lagt ut så mycket om mig själv då det inte kändes relevant, jag r inte så viktig;) Men om du vill veta så är jag Lisen, 17, från Stockholm. ... Känns inte som att det finns så mycket att säga om mig;)
<3

Svar: Klart det är relevant! ^^ du är ju en helt egen person, det är pretty awesome om man tänker sådär.. Och vad kul! hur hittade du hit? och det finns verkligen myyycket mer att säga om dig kan jag lova^^ en person har... så mycket i sig ^^


Rock on?.. HAHA <3 Förövrigt, ni som inte fattat det, jag tar bort eran mail när jag svarar på kpmmentarerna.. INte direkt askul för er om eran mail skrivs ut här kanske^^


Kommentarer
Postat av: Hippie

Jag klickade på en länk till nya inlägg på blogg.se och kom hit:P Brukar göra det för att hitta intressanta bloggar^^'

2011-03-14 @ 16:42:31
URL: http://dangerhippies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0