En förvirrad liten själ...

Herregud. Wiktor ringde mig nyss när jag sov och jag var HELT väck . Kunde inte koppla ihop nånting, trodde jag hade sovit en dag för mycket osvosv.. Haha herregud vad konstigt allting blev. Jag var dessutom HELT säker på att jag hade sovit igenom en hel dag att när jag insåg att jag INTE hade gjort det så var jag fortfarande tveksam.. vilken idioti.. hahha..
Förövrigt så tänkte jag berätta lite om min dag... Sjukgymnastiken gick hyfsat..det var asjobbigt idag..vissa dagar är helt enkelt bara verkligen mycket jobbigare än andra.. och efter sjukgymnastiken så hämtade pappa mig och körde mig till stan för ett möte med AF som förövrigt sög, men ja..
Efter AF mötet så hämtade pappa mig igen (han hade också vart på möte inne i stan) och vi skulle köra mig till Oliwer men det blev inte av eftersom dom sov.. sen när dom vaknade skulle jag precis sova .. och nu har jag sovit ett tag... uuffft så trött jag är!

Tog även hundarna i morse.. så pappa skjutsade mig _till_ sjukgymnastiken med :D Awesomedad!

Random bild på ebba när hon hade käkat mitt läppstift...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0