Ev. låg uppdatering

Jo just det. Eftersom jag har massor att göra idag (och enda tills första april typ) så tänkte jag att jag kanske missar att blogga en del idag.. Men inte säkert. Bara förvarnar..

Från början skulle vi egentligen bara avsätta 2h/dag till packning och flyttning. Men jag tänker att gör jag mer nu, har jag mer fritt sen nästa vecka :)
Oh btw! Imorgon ska jag träffa dietisten! :o Jag får se vad min matdagbok säger om mig. Fatzoooo?


Random bild från gran canaria. En creepy marabou stork!


(om man kör en closeup på den här bilden skiter man typ ner sig. Så otroligt creepy djur.)



TITTA! Ögonen är fucking creepy sen hans äckliga "hår" och fläckig och.. blö =( läskigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0