Goodmorning people! ;D

åååååh WAOW :D Vädret är underbart! Jag vaknade innan klockan ringde och kände faktiskt inte "fan vad värdelöst att gå upp" som jag gjort länge nu.. Pepp! :D
Jag har massor att göra idag på morgonen/dagen så kanske inte skriver allt för mycket innan ikväll..
Vid 12 ska pappa skjutsa iväg mig till sjukhuset för att ta blodprov som vanligt.. och efter det så släpper han mig i stan vid arbetsförmedlingen.. Har möte där vi 13..
Innan klockan blir 12 ska jag dock fixa min garderob och fixa iordning mig själv.



Efter AF blir det mys på stan med Sarah :D Vi ska väl mest fika och glo i butiker^^
Ska inte ha med mig cash. För jag vill verkligen inte slösa pengar på kläder just nu när jag har så jävla mycket. En fika dock går bra :)


Alltså. ÅÅÅH! Solen skiner rakt i ansiktet och värmer upp hela mig <3 så underbaaaaaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0