HAHAH MEn WHAT?! :D <3

Jag skulle skriva något random ganska tråkigt och negativt här MEN sen gick "jag vill ha dig" (i mörkret hos mig) låten igång HAHAHAHA visste inte ens jag hade den på min spotify <3 HAHAHAH underbaaaart!

Förövrigt så blir det inte josefintime idag.. blir kanske boristime istället.. Men ska iallafall handla lite sopsäckar till mamma och sen får vi se vad som händer.. har fortfarande inte klätt på mig efter duschen. Är så lat och bekväm>< kan lika väl sitta i en handduk liksom.. men ah usch blä. Måste ta mig upp och börja dagen, annars blir det ingen fin dag som jag tänkte mig idag.. Om man vaknar i tid, är produktiv och sen utmattad på kvällen, då är det en bra dag imo. OCH iofs får man såklart ha slappdagar imellanåt.. haha.. men yeye..

FÖrövrigt påminner sången mig om att vara liiiiiten och allting var så nytt haha och nä usch en obehaglig känsla typ.. man kände sig tvungen att göra saker som man inte ville osv. blä! Speciellt när låten spelade för då var det discon oftast.. haha aja..


Cute ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0