Helgen!



Just ja. HEhe. Skulle ju berätta om helgen. Jag berättade ju redan lite om fredagen.. blev film och alkohol, ingen skate.. och eftersom han slapp skatea så slipper jag bada. Pretty awesome ! ;D

Så fredagen var mest chill.. sen på lördagen blevdet värsta jävla work out. Seriöst. Fyfan. Vi skulle rensa vinden från massa lådor. Eller nej. vi skulle _TÖMMA_ vinden. Uuurk . Det var maasssssor med trappor involved, och också massor med tunga kartonger och grejer som skulle ner. 
herregud. Fyfan. HAHA

Sen när vi hade hämtat allt ihop så skulle vi även rensa varje låda och dela upp och hålla på. Det var ipricnip det hela lördagen gick ut på... uuuufft.. 




Söndagen..
mest..awesome chill morgon typ.. sen packa och fixa igen.. sen gick jag och wiktor en pormenad på öxnegården.
Åkte buss dit, gick den minsta rundan på 1.3km och sen hem igen. Jag lovade att gå på bondberget med honom så ja.. fick hålla mitt jävla löfte.
Frös sönder men jaaaha...var endå nice.. Euhm... ja just ja.. sen kom vi hem, käkade och packade ihop hans grejer och sen åkte vi till stationen ^^

Helgen har vart väldigt nice ;D har haft det asbra fast att jag har ont i hela kroppen efter vindrensningen, promenader m.m.. men jaja det är det värt..Mja. Yep. Helgen har vart awesome. Eller veckan rättare sagt.

Förövrigt så blir det ett til inlägg innan jag lägger mig. tänkte skriva godnatt osv här nu men nej.. för jag ska skriva ett till ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0