Home sweet home!

Hejhopp! jag är hemma nu..Tog blodprov och sen åkte jag och pappa snabbt till dressman och handlade tre par nya jeans till honom..  :)
Efter det så var det möte på arbetsförmedlingen. Gick bra. Inget nytt.. Ganska värdelöst om jag ska vara ärlig haha, vi bestämde bara att jag skulle fortsätta som jag gjorde.....

och sen vandrade jag iväg till farmor som bor nära mitt i stan:) Där väntade pappa och hundarna.. Jag fick inte tag i Sarah så jag åkte hem med pappa istället för att gå på stan.. Undra vad som hänt? Hoppas hon bara sover så inget jobbigt har hänt...

Eh.. ah..sen kom jag hem helt enkelt hahah.. inte mycket mer att berätta.. jag ska kolla lite utbildningar nu :) vid 17 ska jag börja fixa garderoben igen också.. eller så gör jag det först? aff.. vi får se :D

Underbart väder är det iallafall.. Tyvärr är jag väldigt snurrig och utmattad /nedstämd idag trots allt fint med världen... jag tror det beror på medicinen... Känner mig dåsig och så snurrar det lätt i skallen på mig... dumt..><



Haha just ja! på tal om problem med medicineringen osv.. Jag tog ju blodprov för att se hur waranvärdet ligger.. HELVETE vad det blödde .. hahaha blodet var typ som vatten.. helt galet.. Tanten som tog provet på mig fick massor på händerna och sen droppade det på hennes vita byxor också.. stackaren.. Men hon sa att hon iallafall inte trodde att jag hade AIDS så det spelade inte så stor roll ;)

det har förresten fortfarande inte slutat blöda i fingret på mig.. jag tog provet typ 12.30.. hahah..galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0