Hoppsan.

Det var inte meningen att göra er (folk som nu reagerade) upprörda med "5år kvar att leva"-grejen.. det är bara något.. fucked up som jag fått för mig.. något som liksom _känns_, inget jag vet osv osv så no worries^^ jag kommer nog leva tills jag är 68 iallafall =) och sen vill jag ju bli en cyborg så..



Förövrigt! Vid 13 ska jag vara hos dietisten och min buss går 12.03.. Så tänkte fixa mig lite tills dess och sen efter att jag kommer hem igen så ska vi packa och sådär, samt att jag ska leta utbildningar :) Måste sätta igång!

Jag tycker det är _skönt_ att åka iväg till sjukhuset. Låter väl ganska knäppt men.. det likosm.. händer något =) Jag går inte i skolan, jobbar inte osv.. så detta är mitt sätt att komma ut från dörren typ. visst jag kan väl åka och titta på när min vän fikar och jag sitter där bredvid, meeeen bussen kostar . Och jag slösar inte om det inte är något "viktigt" som t.ex. sjukhusgrejer^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0