Hur dum i huvudet får man vara?..

Jag är så jävla glömsk ibland.. Jag vaknade vid 08 för att ringa ett samtal meeeeeeeen sen skulle jag ju åka till sjukgymnastiken. Jag glömde.. seriöst. Låg och tänkte "vafan var det jag skulle göra idag egentligen...?" och kom bara fram till "va med jossan och kolla utbildningar".. sen somnade jag om. Idiot. Så nu får jag träna _två_ timmar hemma istället. Rövigt...

Förövrigt så skrev jossan precis till mig om att hon hatar vädret. När jag vaknade så hörde jag ljudet av regn. Och jag tänkte bara "Fyfan vad gött!!!!" .. varför var jag positiv till regn? JA Me nvafan det SNÖAR ju iaf inte ;)
men sen sa jossan att det var faktiskt snöregn, så nu blev jag lite besviken haha.. men det lägger sig inte på marken så det är ganska chill..
Nu ska jag gå upp och kolla tvättid tills helgen.. Sen ska jag måla naglarna och sen blir det utbildningsgrejer hela dagen. Jag och jossan bestämde oss för att leka på söndag istället.. Det blev fucked up med tiderna idag haha...


Jag & joss 2006 typ..

Min helg blir nog ganska nice ändå.. blir att umgås men samtidigt göra en jävla massa viktiga saker :)
Mamma ska ju flytta strax så vi borde börja packa.. det ska vi göra i helgen :) Och så ska jag träffa sarah på fredag, boris på lördag och jossan på söndag..

Kommentarer
Postat av: Hippie

Regn klår snö VARJE DAG I VECKAN!

2011-03-10 @ 16:03:34
URL: http://dangerhippies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0