Lagom till pass..

Alltid när jag inte hittar något att skriva om så kommer jag på att jag har en del obesvarade kommentarer... det är så jävla nice! Så tack alla söta för att ni kommenterar :)

Svar på kommentarer:

Wiktor om Wiktors egna blogginlägg:
:')

Svar: <3


  -Cajsa (Fotoblogg) om Snart fixat klart..:
Hej
Åh, du får gärna rösta på min bild nr7, idag när jag fyller år :) hihihttp://photobymadeleine.webblogg.se/2011/march/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment
Tack på förhand finaste du!

Svar: Aww :) jag röstade. tog inte direkt lång tid.. Varsågod!

  Joss  om Much to be done..:
Vi är så jäääävla bra :D:D:D!!
Faaan va jag älskar oss <3

Svar: Ja jag håller med <3 jag älskar oss också.. haha

  Klara   om Uuuuuuuuuuuuuunderbar dag!:
Kolla in min bloppis, säljer mina plagg för 100:-/styck

Svar: Thanks.Ska jag vara ärlig så tittade jag inte ens. Eftersom jag inte har råd ;D men andra som ser min blogg kanske blir intresserade, så varsågod för gratisreklam iaf ;D

Casandra om Morgonläsning:
Ååååh!Jag älskar Nemi<3

Svar: Haha jag meeeeeed! :D




Tänkte på det med cajsa där uppe i kommentarerna...
Det krävs så lite att göra någon glad oftast.. Varför gör man inte det oftare? och varför är man inte bara allmänt trevligare och vänligare...?
Aff.. Imon tror jag att jag ska ha en utmaning till mig själv.. Försöka göra fem personer glada. Självklart utan att ljuga.. Ge dom en fin komplimang, bete mig trevligt (inte extra, det behövs inte, eftersom det redan är så få som är trevliga så verkar trevlig som extra trevlig ;)), kanske skoja med någon eller liknande.. Och såklart ingen jag känner... utan bara.. spread some joy. :)
Carry on smiling and the world will smile with you
Ace of base - Life is a flower.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0