Migränjävel =(

Fyhelvete säger jag bara. Min dag har sugit. Inte blivit bra som jg hoppats. Sovit extremt mycket också.. har haft migrän nästan hela jävla dagen.. Vaknade runt 8 och vid 9 var det möte.. 9->12 var jag på möte nummer ett för dagen.. Vid 11.30 fick jag migrän.. kommer typ inte ihåg nånting från den ssita halvtimmen... fyfan alltså. döda mig..

Och vid 12.10 kom jag hem typ.. Sov. Jag skulle ha möte vid 15 igen så jag sov ca 2.5timmar och sen smällde jag i mig några kakor för att jag fortfarande hade extrem huvudvärk men inte just migränaktigt..Sockret hjälpte mig lite ..gick på det där mötet i en timme och kom sen hem vid 16 typ.. Käkade.. Skulle åkt in till stan med Sarah men vädret sög och jag hade ont så vi ställde in det..



Nu har jag bara slappat vid tvn i 2h.. har fortfarande lite ont i huvudet.. Har inte heller kunnat leta utbildningar på hela dagen för jag haft så ont och svårt att koncentrera mig.. Dessutom har jag vart snurrig p.g.a. min medicin... suck>.<


Så.. Därför har jag inte uppdaterat..Sorries


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0