miwh <3

Jag vaknade och kände mig fridfull.. haha nu låter jag som ett nutcase men ah alltså jag bara kände "waow. vad skönt. livet är bra" <3

Även fast livet faktiskt är ganska långt från bra så var det superdupermegaskönt att få en sån känsla.. Nu ska jag leta utbildningar, alternativt hjälpa mamma med att packa.. så vi får se, när jag väl går upp.. tänkte titta på lite himym först eftesom jag fortfarande är degig. Det är något som kommer med den sköna känlsan.. man blir slapp ^^
Försökte hitta enbild där jag sov och de enda jag hittade var från jingi som jag precis laddat upp så istället letade jag i min och kirstys mapp,eftersom vi sover ganska mycket. eller ah. Hon sover. och jag känner inte för att gå upp om hon sover haha.. såklart hittade jag bara bilder på när hon sover.. Men det fick bli den fina usamahitlerbilden istället<3
Usamahitler? =(


Bilden är från 05. Hoppas den sprider glädje till er, precis som den gör till mig ;D.. hah KIRTSYY =( <3.. så fort jag får ihop pengar eller jobb tänker jag åka till dig igen, så du vet. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0