Möte om en timme

Har precis käkat. Så jävla mumsigt <3 Coops grillade kyckling slår alla andra. Tillochmed chicki ma ma! anyway.. har tränat idag på sjukhuset och ska träna ytterligare 1,5 timmar hemma sen senare.. När jag kom hem från ryhov så packade vi grejer igen :) Vi är snart klara! Awesome :D
Fast vi ska kolla källaren och vinden med.. men ja! det går nog fort.. Och hmm öö.. Ja juste sen åkte vi och handlade och nu snart ska jag iväg på ett möte från arbetsförmedligen typ..

Skulle berätta en sak för er här som jag tyckte var intressant eller rolig.. men jag kommer fanimej inte på vad det var.. så skitsamma ><

Skriver senare när jag har vart på mötet osv :) Vet inte ens vad jag ska göra där hahaha men jaja det blir nog bra, sen är det ju gångavstånd dit med så det är pretty nice! BTW. Awesome väder <3 love it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0