Much to be done..

Snart kommer jossan hit, och snart ska jag käka med.. men hade tänkt hinna städa mitt rum med innan jag och jossan (helt säkert) slappar framför en film ..

Jag mår fortfarande bra måste jag säga.. Vädret gav mig verkligen... lyckorus. :)
Trots att jag fixat och donat lite nu på dagen så har det endå vart ganska chill.. Nu är det dock mörkt ute... Och om några timmar ska jag ta ut hundarna.. Har hängt upp alllllllllllllaaaa mina klänningar och kavajer igen som var nerpackade hos tim förrut.. Jävlar vad mycket klänningar jag hade.. inte tänkt på det..

Vet inte riktigt vad jag vill skriva.. jag tänker så mycket idag.. så.. kan inte formulera tankarna ner till text heller.. hah. jag är glad iallafall :) Det är väl det viktigaste.. trots lite orostankar så känns det mesta positivt.

Nu säger jossan att hon åker snart så .. heh. måste gå och fixa med "viktiga" saker.. HAHA. urk! men have fun .. skriver väl ikväll förmodligen :)


en riktigt gammal bild på oss..:P snart exakt 5 år sen.. togs den 25 mars 2006 ^.^


Kommentarer
Postat av: Joss

Vi är så jäääävla bra :D:D:D!!

Faaan va jag älskar oss <3

2011-03-02 @ 22:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0