Nyduschad - från topp till tå på Camilla

Hejhopp! idag blir det slackerpants och slappartröja..ska endå bara rensa garderoben och leta utbildningar... Tog det som låg överst i garderoben.. Favvo mjukisbyxorna och min awesome "fuckers league" tröja <3
Jag tycker tröjan är fruktansvärt rolig.. Innan använde jag den som vanlig tröja och inte slappargrejer.. Då tittade folk så dumt så jag började garva rakt ut flera gånger.. Nu har den legat i garderoben aslänge utan att bli använd så idag fick det vara dags :)



Ansiktet kom inte med idag.. Men skitsamma, handlar ju om kläderna :)
Om ni vill få en riktig sån där "dagens outfit" så ska jag ju säga vart kläderna kommer från.
Byxorna köpta på Century 21 i New York
Tröjan ärvd
blir inte så kul för er >.<
äsch! skitsamma varsågoda istället ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0