Och så trillar man inte på något helt annat...

Vad är det med internet? Får en alltid in på något annat spår än vad man tänkt sig... Sitter just nu och läser igenom ett flashforum och jag kan inte med ord beskriva hur otroligt bra thåström är när jag tänker igenom hans texter nu.. Fyfan. <3


Från senaste spelningen jag var på .

Alltså. Fan. Så bra så bra så bra.
Forumet var detta btw


"Våra drömmar rinner genom flaskornas hals, centilitrar vackra som tonerna i en gråtande vals"

"Jag har skurit av min tunga, ni skulle endå aldrig förstå"

"Alla vackra rosor är våta, av blodet från ert heliga korståg"

"Här dansar oskulden som gnistrande guld
bland trasiga hjärtan dränkta i skuld.."

"Jag önskar dig allt vackert för du är det bästa som jag vet"

"Jag klipper ut alla stjärnor från himmlens pappersvall och lägger dom i en liten blå ask"

"Han sätter på videon istället för mig,
hennes tårar fryser till is"

osv osv osv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0