Ont i magen..

Vet ni vad btw? Igår planerade jag upp min morgon innan jag somnade..Skulle vakna vid 12, gå upp och äta de få pannkakorna som var kvar (ja. jag planerar in sånt! det finns inte många kvar, så självklart vill jag ju att jag ska ha dom) och sen duscha och åka iväg.. Men nu vill jag inte ens ha pannkakorna.. Och det suger att veta att nästa gång jag är sugen på dom, så kommer dom vara uppätna av någon annan...

Har ni också sånt dilemma? eller är det bara tjockismilla som har det? HAHAHA.. jag vill ha kvar det goda tills jag blir sugen, men jag bor ju inte själv så det fungerar ju inte riktigt så^^
Fast ja! woho! ännu en positiv sak med att flytta hemifrån sen om något halvår..nice!




Glascolasamlingen ;D


Såg precis världens mest hilarious klipp från the office. Och jag blev SÅ SUGEN på att börja se det igen. Så ikväll drar jag ner det... haha fyfan vad det är hilarious! Justice beaver ftw <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0